Те наистина са Famous. Защото са най-известните кучета в Instagram, респективно и в интернет изобщо. И имат своя версия на едно от последните видеа на Кание Уеаст, а именно скандалното такова "Famous".
Идеята е на благотворителната организация RED, която се занимава с набиране на средства за болни от СПИН в Африка. Компанията си сътрудничи с едни от най-големите брандове в света, а именно Nike, Apple, Emporio Armani, с които пуска специални "червени" колекции, средствата от които отиват във фондове за борба с коварното заболяване.
За новото си видео те канят най-популярните кучета в Instagram. Посланието е, че има разлика между това да бъдеш просто известен и това да бъдеш известен, използвайки популярността си за спасяването на човешки живот.
Всички кучета във видеото са облечени в червено-бели пижами, които могат да бъдат закупени благотворително на сайта на организацията.