КИНО И ТЕЛЕВИЗИЯ

Ще има ли втори сезон на "Идолът"?

Pinterest LinkedIn Tumblr


Все още не е напълно ясно дали HBO ще поднови новия си (и доста противоречив) сериал "Идолът".

Продукцията, участие в която взимат поп звездата The Weeknd и Лили Роуз-Деп, стартира с голяма амбиция, като се очакваше сериалът да повтори успеха на "Еуфория". Особено имайки предвид, че един от създателите му е Сам Левинсън - човекът, който създаде и "Еуфория".

Поне засега обаче отзивите за "Идолът" не са особено добри, дори напротив. Някои от критиките към сериала са направо унищожителни, което поставя перспективата за втори сезон под сериозно съмнение.

На някои места дори се появиха спекулации, че втори сезон по-скоро няма да има, отколкото обратното.

В този ред на мисли, британското издание Daily Mail успя да се свърже със свои източници от HBO. Те са получили информация, че американската компания остава "оптимистично настроена" относно бъдещето на новия сериал. На този етап обаче няма потвърждение, че шоуто ще бъде продължено и за следващ сезон. По всичко изглежда, че това решение тепърва ще бъде взето.

Източникът на Daily Mail все пак разкри някои интересни детайли от заснемането на сериала, като например това, че той е заснет в реалния дом на The Weeknd.

"The Weeknd буквално отвори вратите на дома си за целия екип на продукцията. Почти целият сериал е заснет в къщата му, което е изключително нетипично. Това показва що за човек е той".

Източникът добавя: "На снимачната площадка имаше много забавление и смях, което помогна на екипа да премине през някои от емоционалните моменти в сериала. Самият The Weeknd се появяваше всеки ден, решен да научи нещо ново от екипа."

Историята на "Идолът" разказва за поп звезда с проблемна кариера (Лили Роуз-Деп), която влиза в примката на собственик на нощен клуб, който обаче се оказва и лидер на култ (The Weeknd).

В един от епизодите досега имаше и момент, който изданието GQ определи като "най-лошата секс сцена в историята".

Според данни на Variety, вторият епизод на "Идолът" е загубил над 110 000 зрители, сравнено с първия.

Не забравяйте да ни последвате във Facebook и Instagram.

Пулсът на VIBES бие в ритъма на всички млади хора с вкус към музиката, киното, модата, литературата, изкуството, гейминга, технологиите и всичко останало, което е важно и има значение, за да се радвате на един по-вълнуващ живот.

Напишете коментар