Канадската сензация The Weeknd продължава да се носи на гребена на вълната, като само преди няколко дни имахме шанса да му се насладим по време на изпълнението му на "Can't Feel My Face" на видео наградите на MTV.

Скоро след това R&B звездата блесна и в последната реклама на Apple Music, участие в която взима и не кой да е, а самият Джон Траволта.

В разделената на две части реклама The Weeknd е заснет, слизайки от сцената след изпълнението си на видео наградите, след което канадецът минава покрай горяща кола и се качва в лимузината си. Оказва се, че шофьор на автомобила е Джон Траволта, който като истински професионалист, пита накъде да кара. "Към афтър-партито", отговаря Ейбъл.

 

Във втората част на рекламата The Weeknd си проправя път на въпросното парти, преди да се настани удобно и да осъзнае, че е в състояние да контролира случващото се, благодарение на своите плейлисти в Apple Music. Зазвучават "679" на Fetty Wap и "F**k Up Some Commas" на Future, преди саундът да бъде изключен, което и оставя Ейбъл сам в стаята.

"Всичко е в главата ти. Създай своето собствено парти" е слоганът на проекта.

Да, наистина добра идея. А вие направихте ли следващия си убийствен личен плейлист?

Автор

Пулсът на VIBES бие в ритъма на всички млади хора с вкус към музиката, киното, модата, литературата, изкуството, гейминга, технологиите и всичко останало, което е важно и има значение, за да се радвате на един по-вълнуващ живот.

Напишете коментар