Те хъркат, те се въргалят, те са супер космати и се справят много по-добре от теб в Instagram. Не, не говоря за бившия ти – говоря за кучетата.
Кучешката общност в Инстаграм се превърна в явление, което се оказва доходоносно за техните собственици по разбираеми причини. Най-известното куче в мрежата е от Ню Йорк и се казва Марни. Тя може да се похвали с над 2,1 милиона последователи.
С подобни цифри от последователи, определено брандовете могат да вземат пример от кучешките профили. По-долу ще разгледаме някои от най-добрите инста догита и какво можеш да научиш от тях.
1. Marnie the Dog
Както вече споменах, Марни може да се похвали с това, че е най-известното куче в мрежата. Тя дори привлича вниманието на знаменитости като Тейлър Суифт, Джеймс Франко и Джона Хил. Но славата не я е променила.
Изданието „New Yorker“ пуска статия за нея като я нарича „най-известното американско куче в Instagram”. В статията се споделя, че Марни до голяма степен разчита на своя social media мениджър, който се грижи за профила й по страхотен начин.
Марни не пуска спонсорирани публикации, а рекламира свои собствени продукти на профила си в социалната мрежа.
Ключов извод: Трябва да изслушваш аудиторията си. Shirley Braha, която е собственичка на Марни споделя, че през първия месец от създаването на профила, е последвана от над 400 човека, които я вдъхновили да продължава. За social media експертите това е чудесен пример за това как слушането в социалните медии може да ти помогне да приспособиш съдържанието си към аудиторията.
2. Chloe The Mini Frenchie
Когато започваш да използваш Инстаграм, може би ти се струва трудно да вдигаш броя на последователите си. Знаеш, че създаваш страхотно съдържание, но все още не си създал достатъчно голяма аудитория.
Chloe The Mini Frenchie решава този проблем, като работи с по-голямо име в света на кучетата в Instagram по онова време - Manny the Frenchie. Мани споделя снимки с Клоуи, като й помага да разшири своята аудитория.
Ключов извод: Имплементирай работата си с инфлуенсъри към своя маркетингов микс. Хората няма как да те последват, ако не знаят, че изобщо съществуваш. Ако използваш услугите на човек с влияние в твоята индустрия, това със сигурност ще увелили бройката на твоите последователи.
3. Toby LittleDude
Toby LittleDude е куче на бивш служител на Hootsuite, които са една от най-големите маркетингови компании в света.
А в Инстаграм, Тоби буквално разбива.
Неговият профил е една златна мина, която го отличава от останалите в мрежата. Оживените надписи, придружаващите го на снимките му, заедно с личния му фотограф, създадоха силна гласност на Тоби.
Ключов извод: Подчертай силните страни на себе си и твоята марка. Направи списък с качествата и ценностите, които искаш да втълпиш на хората - използвай този списък, за да оформиш образа си в социалните медии.
4. Jiffpom
Кажи „здравей“ на най-сладкия померан изобщо. Джиф може би е най-известното куче изобщо, като съберем всички последователи в социалните му канали – над 25 милиона човека следват кучето. Можем да видим защо - той има страхотна прическа и е непоносимо сладък.
Освен, че е ужасно сладък, JiffPom знае и стойността на добрия риграм. Повторното споделяне на съдържание заема доста място в храната на JiffPom, тъй като той често позира с приятели, инфлуенсъри и знаменитости като Хайди Клум.
Ключов извод: Повторно споделяне на най-доброто ти съдържание. Отнема време и пари, за да създадеш страхотно съдържание, така че си струва да получиш колкото се може повече стойност от него.
Имаш нужда от Инстаграм маркетинг? Искаш да развиеш бизнеса си и да продаваш чрез социални мрежи, като Facebook и Instagram? MarketKing.bg е на линия, за да ти помогне да увеличиш своите приходи. Ще имаш повече последователи, повече фенове, които да купуват, което значи и повече приходи! Не оставяй пари на масата!