Отделянето на лични средства за благотворителност във Facebook ще бъде по-лесно от всякога, след като компанията взе решение да осигури бутон "дарявам", който да бъде в полза на организациите с нестопанска цел, развиващи дейност в социалната мрежа.
От 2013 година насам във Facebook имаше подобен бутон, който обаче бе в употреба единствено на подбрани партньори, като например UNICEF, Червения кръст и други.
"Всеки ден потребителите на Facebook използват платформата, за да подкрепят различни каузи и да мотивират останалите да правят същото. Вдъхновени сме, колко добро може да произлезе от тези взаимодействия между хората. Поради това добавихме бутон "дари сега", за да улесним допълнително този процес", цитиран бе говорител на Facebook.
Единствената разлика между бутона "дари сега" с останалите от този тип, например - "купи сега" или "запази сега", е начинът, по който действа функционалността. За разлика от "купи сега" и "запази сега", новият бутон "дари сега" ще пренасочва юзерите на мрежата в други сайтове извън Facebook, където те ще могат да упражнят акта си на благотворителност за избраната кауза.
Ние определено подкрепяме това решение на компанията, защото е добре когато подпомагането на социални каузи се прави възможно най-лесно и достъпно. Несъмнено това ще провокира и повече хора да се включат в такива инициативи.