Уилоу Смит вече има в своето CV изяви в ролята на певица и актриса, а от известно време насам, заедно със своя брат Джейдън Смит, навлиза все по-осезаемо и в бляскавия свят на модата.
През миналия март 15-годишната дъщеря на Уил Смит и Джейда Пинкет Смит се присъедини към голямото семейство на Chanel в ролята на посланик на бранда, а сега Карл Лагерфелд избра именно нея за лице на есенно-зимната колекция от слънчеви очила на Chanel.
"Обвита в бижута от есенно-зимната ready-to-wear колекция, тя вдъхва нова енергия в света на линията слънчеви очила на Chanel", се казва в официално изявление на компанията.
Първото видео от новата кампания на Chanel е изцяло в бяло и черно, показвайки "уникалната и мистериозна страна" на Уилоу Смит. Видеото е заснето от самия Карл Лагерфелд, който прави от Уилоу Смит едно от най-младите лица в историята на Chanel.
Около врата на Уилоу можем да видим черен кожен колан, украсен с две кристални бижута във формата на знаци на мира. С подобна символика е и щипката, закачена в косата й.
Уилоу Смит стартира кариерата си на певица през 2011 година, когато пусна парчето "Whip My Hair". Четири години по-късно тя направи дебюта си и в киното, когато се снима заедно с баща си Уил в пост-апокалиптичната лента "Аз съм легенда".
В своето съобщение до пресата, Chanel определят Уилоу Смит като "многостранен творец, автор-композитор-певица и актриса", както и като "въплъщение на духа на нейната генерация".
"Нейната младост и енергия очароваха Карл Лагерфелд, който я покани да се присъедини към семейството на музите на Chanel", добавят от френския бранд.