На нова визия залагат от La Perla в есенно-зимната си кампания. Този път бельото, дело на изящния бранд, се отказва от познатия в предишните сезони блясък, за да заложи на минималистични дизайни и архитектурни форми.

За шести път рекламно лице на марката е изкусителната Лиу Вен, която си партнира с моделите Саша Лус и Валери Кауфман. Снимките пък са дело на популярното фотографско дуо Mert & Marcus.

Новият творчески директор на La Perla Педро Лоренцо разказва, че за създаването на линията бива вдъхновен от бразилския архитект Оскар Нимайер, историческия период Едо в Япония (1603-1868 година) и немското движение Zero.

От нежен тюл до прозрачен винил, минималистичната колекция е празник на осъзнатата женственост. Бельото елегантно подчертава извивките на тялото, извеждайки на показ неговите най-красиви форми.

Още от FASHION VIBES:

adidas намигна на ЛГБТ обществото със специална Pride серия

Цветната градина на Dolce & Gabbana

Обновете колекцията си от слънчеви очила с предложенията на Stussy

Автор

Пулсът на VIBES бие в ритъма на всички млади хора с вкус към музиката, киното, модата, литературата, изкуството, гейминга, технологиите и всичко останало, което е важно и има значение, за да се радвате на един по-вълнуващ живот.

Напишете коментар