Инфлуенс маркетинг – това е новата голяма вълна в рекламната индустрия. Инвазивният маркетинг на Instagram превзема света на социалните мрежи като тропическа буря. През последните години някои от потребителите му от цял свят започнаха да си изкарват прехраната от платени постове и съвместни маркетингови кампании, които се отличават от познатите ни bSEO услуги.
Да, наистина става дума за нов вид маркетинг.
Приложението дава идеално място за послание на даден бранд от утвърдени потребители, които автентично препоръчват продукти и услуги на своята лоялна аудитория. Това е нов тип маркетингова сила, която е с огромен потенциал.
Всеки инфлуенсър е просто икона. Тези „влиятелни” личности са идолизирани от своите последователи и следват техните мнения. Сферата е различна - follow-ерите харесват определени личности заради техния начин на живот, работа, грим, хоби или дрехите, които носят, както и историите, които разказват. А това означава, че почти всеки бранд има потенциал да използва маркетинга на Instagram за своята индустрия.
Instagram, Facebook, YouTube и Google днес са в основата на дигиталния маркетинг.
Instagram обаче предлага неочаквани огромни възможности на компаниите, които искат да продават продуктите си на конкретна целева аудитория. Днес все повече световни брандове търсят и си партнират с определени популярни личности, за да наложат своите продукти.
Защо е така?
Инфлуенс маркетингът позволява на компанията, по-точно на продуктите ѝ, да достигнат до своята целева аудитория по начин, който е по-ненатрапчив и по-истински, спрямо традиционната реклама.
Представяме ви 3-ма популярни инфлуенсъри, които работят по-добре от голяма рекламна агенция.
Със сигурност всеки е чувал за Чиара Ферани и Кайли Дженър, но има и други известни личности в бранша.
- Julie Sariñana
Джули открива своя блог, озаглавен Sincerely Jules, през 2009 година. Първоначално в него събира всичките си ежедневни вдъхновения, мисли и снимки. През годините блогът ѝ се превръща в хит и тя става водещ моден инфлуенсър.
Джули създава красиво съдържание, което вдъхновява. Нейно е мотото: „Мечтай, вярвай, постигай“ и насърчава всеки да го направи. А компаниите са надушили Джули и нейното творчество и тя… печели доста добре. Обиколила е повече от 13 държави, изследвайки нови места и провеждайки срещи с фенове. Тя също така продава ръчно изработени тениски на своя сайт и предлага собствена линия за аксесоари в Target. Как ви звучи… 5.1 милиона последователи?
- Summer McKeen
Гримьорката и моден влогър Самър публикува първото си видео в YouTube през април 2010 г. А днес жените са луди по нея, защото тя показва точно как се прилагат различни трикове за разкрасяване.
В момента има над 2,3 милиона фена, които нямат търпение да гледат нейните забавни, женствени клипчета в канала ѝ Afterschooled. И със сигурност печели отлично, защото компаниите за грим са ѝ хвърлили сериозно око.
- Jack Morris
Джак е една от звездите в социалната мрежа. На 22 години, неговите снимки са популярни по целия свят - от Камбоджа до Париж. През последните 5 години зашеметяващите му фотоси го правят водещ инфлуенсър и компаниите знаят защо му плащат.
Морис има блог за пътуване Do You Travel, с над 2 милиона Instagram последователи. Той не е посещавал колеж, но има къща на о-в Бали.
С приятелката си е посетил повече от 20 страни. В момента Морис прави до $ 9 000 за спонсориран Instagram пост, според Daily Mail Australia.
SEO и оптимизация - Instagram Influencer Marketing работи отлично!
Всъщност е просто – компаниите, вместо да продават директно на потребителите, изграждат отношения с подобни като изброените трима инфлуенсъри, които могат да продават за тях. А последователите вярват на тези хора, защото те са им като приятели. Фактите показват, че 72% от потребителите са направили покупки, свързани с модата, красотата или пътешествията, след като са видели нещо в Instagram.
Невероятно, но факт!