В момента в Париж тече последната, четвърта, Седмица на модата, а едно от най-очакваните ревюта, както винаги, бе това на Chanel. И този път Карл Лагерфелд не изневери на стила на марката и представи колекция с класически, женствен почерк, в която, както обикновено, присъстваха задължителните за бранда туид и коприна.

Когато традиционното срещне модерното... сред нежните флорални принтове дизайнерът решава да скрие символи, които олицетворяват съвременната онлайн комуникация. Някъде между цветята и логото на Chanel виждаме т.нар. емоджи, които представляват богата гама от емотикони, използвани най-вече в Instagram и една идея по-малко във Facebook.

Палец нагоре, символът на мира и котки са първите емоджита, които забелязваме в колекцията. Те присъстват не само върху дрехите, но и върху аксесоарите, защотото ги виждаме отбелязани и върху чантите, които носят моделите.

Котешката пътечка бе така подредена, че всички гости бяха на първия ред, което решение най-вероятно е породено от желанието на дизайнера гостите да виждат всички скрити детайли от творенията му.

Това не е първият път, в който Лагерфелд насочва погледа си към емоджитата. През 2014 година той пусна приложение emotiKarl, което включваше доста котки и ръце в кожени ръкавици. Както сигурно знаете, Кайзера е любител на четириногите и самият той притежава котка, наречена Шупет, за която често говори в интервютата, които дава, а що се отнася до ръкавиците - те са инспирирани от неговия личен стил, който освен тях включва задължителните слънчеви очила, без които от десетилетия не сме виждали твореца.

Автор

Пулсът на VIBES бие в ритъма на всички млади хора с вкус към музиката, киното, модата, литературата, изкуството, гейминга, технологиите и всичко останало, което е важно и има значение, за да се радвате на един по-вълнуващ живот.

Напишете коментар