Kering обяви PUMA за продан, а Rothschild & Co са назначени да осъществят финансовата операция.
Парижката компания Kering, собственик на луксозни брандове като Gucci и Balenciaga, е взела решение да се раздели с притежаваната от нея PUMA - един от водещите брандове за спортна екипировка на планетата. Доскоро намеренията на Kering бяха единствено в сферата на слуховете, но според френското списание Challenges, Kering вече са назначили Rotschild & Co със задачата да проведат продажбата.
Смята се, че Kering са оценили PUMA на сума от порядъка а 6 милиарда евро.
От известно време насам бе ясно, че Kering вече не смята PUMA за актив от първостепенна важност. През миналия месец водещият финансов директор на Kering Жан-Марк Дупльо обясни, че компанията желае да насочи фокуса си изцяло върху модата от луксозен тип. Нещо, което изключва от сметките ѝ спортен бранд като PUMА.
Решението на Kering е взето въпреки факта, че PUMA бележи страхотни финансови успехи в последно време. До голяма степен в основата на това е успешното партньорство със световни звезди като Риана и Кайли Дженър.