На празника на българската просвета и славянската писменост започва кампанията „Пътуващи сандъчета“ съвместно с фондация „Детски книги“ в световноизвестната кафе верига Starbucks, представена в България от AmRest Coffee.

Инициативата се провежда за втора поредна година във всички 14 обекта на бранда в страната - в София, Варна, Бургас и Пловдив.

Пътуващите сандъчета“ целят насърчаване на четенето от ранна детска възраст. Подбраната селекция от модерни детски книги (за деца от 3 до 16 г.) пътуват по предварителна заявка до библиотеки в страната – регионални, градски, читалищни, училищни, класни. Те прекарват известно време при своите читатели, а след това тръгват отново на път – към следващото населено място.

Starbucks

След успеха през 2018 година със събирането на книги за деца без равен достъп до литература, тази година отново ще проведем кампанията. Миналата година имахме над 100 заглавия за период много по-кратък от настоящия. Надяваме се да зарадваме още повече деца и младежи след края на кампанията на 15 септември“ разказаха от мениджмънта на Starbucks България.

На 24.5.2019 г. Starbucks поставя началото на кампанията, която ще продължи до първия учебен ден. Официалният старт ще бъде в първата локация на Starbucks в България на ул. „Гурко“ 62А от 10:30 ч. в Деня на българската просвета и култура и славянската писменост. На събитието всички гости ще имат възможността да дегустират новият бленд на Starbucks – Blonde espresso.

Автор

Пулсът на VIBES бие в ритъма на всички млади хора с вкус към музиката, киното, модата, литературата, изкуството, гейминга, технологиите и всичко останало, което е важно и има значение, за да се радвате на един по-вълнуващ живот.

Напишете коментар