Славата на Парис Хилтън може и да не е в разгара си, но известната хотелска наследница знае как да се заговори отново за нея, при това без за целта да е нужно да се замесва в холивудски скандали.

Популярната блондинка пусна собствена линия грижа за коса, като избра единственото място, на които да ги предлага, да бъде търговската верига LIDL.

По време на току-що отминалите празници клиентите можеха да избират ексклузивно продукти с марката Paris Hilton и според статистиката това са били най-търсените и продавани артикули. Мултифункционалната маша и четките за коса бяха изчерпани за броени дни, а 80% от сешоарите с йонизираща функция, четките за коса с топъл въздух и различните видове преси също са продадени.

Не е случайно и партньорството ѝ с LIDL. Това не е първото бизнес начинание на Парис Хилтън в сферата на модата и козметиката и нейните продукти се предлагат в над 40 държави по света. Основната философия на търговската верига пък е да предлага качествени стоки на достъпни цени, което прави колаборацията между двата бранда възможна и поставя началото на едно ползотворно бизнес партньорство.

Автор

Пулсът на VIBES бие в ритъма на всички млади хора с вкус към музиката, киното, модата, литературата, изкуството, гейминга, технологиите и всичко останало, което е важно и има значение, за да се радвате на един по-вълнуващ живот.

Напишете коментар