Два големи и успешни бранда, всеки от тях достигнал върховете на модната индустрия по два коренно различни начина. Независимо от техния път, двете компании предлагат десетки висококачествени парфюми на достъпни цени и в тази статия ще ви представим най-продаваните парфюми Guess и парфюмите Gucci.
Guess е модна компания основана в Калифорния, САЩ, през 1977 година от четирима братя от Мароко. Първият им продукт е "Marilyn" дънки, като уникалното за този продукт е, че разполага с ципове на колената. Благодарение на партньорството си с Bloomingdale, марката се превръща в голям хит на американския пазар. Друг успешен ход на компанията са множеството черно-бели реклами с големи звезди като Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Anna NIcole Smith и други. Първият си поход в света на парфюмерията, компанията прави през 1990та, като през 2019та пуска своя 30-ти модел. Марката Guess е доказано качество на пазара, като най-успешният им парфюм е:
Guess Seductive МЪЖКИ / ЖЕНСКИ
Guess Seductive е колекция от парфюми за мъже и жени от т.нар. "съблазнителен" тип. Аромата пленява сетивата и привлича вниманието на противоположния пол върху вас. За женския модел това става с връхни нотки от круша и касис, сърцевина от портокалов цвят, ирис и жасмин, завършвайки с базови нотки от мускус, кашмир и ванилия. Мъжката версия, лансирана една година по-късно, идва с връхни нотки от мандарина, кардамон и розов пипер, сърцевина от ветивер и орхидея, допълнена от базовите нотки- мускус, кехлибар и пачули. Моделът е сравнително траен (5+ часа) и е перфектен парфюм за лятото без да е прекалено сладък
Докато историята на Guess е доказателство за успехите на американската мечта през 80те години на миналия век, то Gucci е създаден от Guccio Gucci, който е вдъхновен от луксозните дрехи, с които пътуващите търговци са носели по това време (далечната 1921г) във Лондон. Екзалтиран, той се завръща в Италия и решава да комбинира луксозния финес с традиционната сръчност и моден усет на Флоренция. Още с първите си продукти, компанията се превръща в лидер на пазара на кожени дрехи. Дори и през трудните дни на Втората световна война, когато кожата става доста скъпа и рядко използвана, Gucci успяват не само да издържат на лошите социално-икономически условия, но и да се разраснат, благодарение на използването на материали като коноп и лен. Първият парфюм на компанията - Gucci No.1, за жени, е пуснат на пазара през далечната 1974, като през годините марката пуска още 85 различни парфюма.
Gucci Guilty МЪЖКИ/ЖЕНСКИs
Gucci Guilty притежава активен ориенталски аромат с плодов вкус. Водещите аромати са на люляк за женския модел и кипарис за мъжкия модел. Gucci Guilty за жени бива лансиран през 2010та година, докато Gucci Guilty за мъже е пуснат на пазара през 2017та година, след големия успех на модела сред дамите. Парфюмът е идеален за летния сезон, като е особено харесван от известния актьор Даред Лето, който е бил и рекламно лице на парфюма.
Това е сблъсък на две култури: италианската и американската, като резултатът е над 50 висококачествени продукта, които завинаги променят света на парфюмерията.
1 коментар
Полезна статия!