Какво е нужно, за да създадеш успешна модна кампания? Правилен ход ли е да заложиш на сигурното? Обикновено да, при това съвсем не само в модния свят.

Какво прави Оливие Рустейн, творческият директор на BALMAIN, в пролетно-лятната кампания на бранда? Представя я с модели, които дори и хора с нулев моден интерес, познават, а именно супермоделите на 90-те години Клаудия Шифър, Наоми Кембъл и Синди Крауфорд.

Иконите на последното десетилетие на миналия век се присъединяват към все по-звездната #BalmainArmy. "Тези три жени ме накараха да се влюбя в модата вчера. Благодарение на тях я обичам днес, ще я обичам и утре", коментира избора си дизайнера на бранда.

Черно-белите снимки са дело на Стивън Клайн и вече са едни от най-споделяните в мрежата. Вижте ги и вие.

Автор

Пулсът на VIBES бие в ритъма на всички млади хора с вкус към музиката, киното, модата, литературата, изкуството, гейминга, технологиите и всичко останало, което е важно и има значение, за да се радвате на един по-вълнуващ живот.

Напишете коментар