Въпреки че началото бе трудно, партньорството между Кайли Дженър и PUMA започва да дава все по-добри резултати.
През месец април представителката на клана Кардашиян за първи път представи кецове на PUMA, промотирайки модела "Fierce" със собственото си име, а сега вече можем да видим фрагменти и от втората й кампания с немския спортен концерн.
Този път Кайли рекламира класическия ретро модел на PUMA "Suede", заедно с част от новата колекция връхни дрехи на бранда.
"Поне с 50 чифта. Мисля, че може би имам проблем!", отговаря Кайли на въпрос, с колко чифта кецове разполага в настоящия момент.
Въпреки че е само на 18 години, Кайли Дженър вече има сериозен опит, що се отнася до промотирането на различни марки кецове. Съвсем естествено, имайки предвид фамилните връзки в това отношение, тя мина по пътя със захранване на хайпа около Yeezy на Кание Уест, като освен това участваше и в кампании на Supreme. Преди да се стигне до мултимилионния й договор с PUMA, които не пропуснаха възможността да я привлекат като лице на бранда си. Защото, както добре знаем, в днешно време всичко с името "Кардашиян" привлича не само внимание, но и пари.