Създаването на акаунт при букмейкър е своеобразното отваряне на сметката ни там. Тя ни служи за депозит на средства, извършване на залози и последващо изтегляне на средствата. Много хора подценяват важността на този процес и това води до известно объркване и някои грешки.

Истината обаче е, че процесът може да отнеме само няколко минути, ако имаме предвид най-важните особености. Сега ще преминем през цялата нужна информация за бързо и безпроблемно извършване на регистрация в уинбет казино. Ще знаете за какво трябва да се внимава и как да подходите, за да нямате никакви грижи със залозите си, трансферите на средства и бонусите. 

Какви са стъпките за регистрация?

След като сме отворили платформата и сме натиснали върху бутона за отваряне на сметка – „Нов клиент“, ще бъдем пренасочени към формуляра за това. 

Да започнем от там, че където се изисква някаква лична информация за нас, тя трябва да бъде въведена коректно и да бъде реална. Какво ще се случи в противен случаи? Букмейкърът няма да може да извърши верификация на самоличността ни, което е изискване на българското законодателство. В резултат на това ще имаме ограничен достъп до функционалностите и услугите, което на практика прави сметката ни безполезна. 

Трябва ли да се притесняваме за личната си информация? 

Абсолютно не. Както казахме, това е изискване на законодателя, което се отнася до създаването на прозрачна, безопасна и регулирана среда за залози. Тази лична информация се съхранява отговорно, до нея имат достъп само лицата, допустими по закон. По-скоро трябва да се притесняваме, ако даден букмейкър не изисква верификация и потвърждаване на самоличността. Това значи, че той не работи с лиценз и няма никаква гаранция за неговата дейност. Но за верификацията ще поговорим след малко. 

Да продължим по същество с полетата, които трябва да попълним по време на процеса

Попълним ли правилно посочените полета, няма как после да имаме проблеми с регистрацията си. Извън тази информация, трябва просто да натиснем върху няколко бутона за приемането на условията за ползване, възрастта ни и така нататък. 

Във всеки един момент можем да поискаме съдействие от екипа за обслужване на клиенти. Просто трябва да натиснем върху въпросителната, от която имаме опциите да се свържем със служител по чат и e-mail, или да отидем в секцията с „Въпроси и отговори“.

  • Име и Фамилия - изписваме ги на кирилица или латиница, трябва да отговарят на тези по лична карта;
  • Дата на раждане - отново, посочваме реалната си дата на раждане ;
  • Пол - просто избираме дали сме мъж или жена;
  • Имейл адрес - посочваме реален такъв, защото след регистрацията ще ни бъде изпратен линк за активация на профила;
  • Телефонен номер - изписваме го така, както е реално, защото може да ни послужи в бъдеще за нашата сметка; 
  • Гражданство - това, което е посочено в личната ни карта;
  • ЕГН - пишем истинското си ЕГН, сайтът прави проверки за валидност и за истинност, така че не можем да напишем случаен низ от цифри;
  • Валута - избираме между лев и евро тази, която ще използваме чрез метода си за депозит и теглене;
  • Потребителско име - най-добре да няма общо с имейла ни или паролата ни;
  • Парола - постарайте се да е по-дълга, да съдържа цифри и специални символи, малки и големи букви;

След като сме попълнили всичко, даваме заявката за отваряне на сметка с бутон „Регистрация“. Отиваме в пощата си и кликваме на линка за активация. След това вече ще можем да се впишем в профила си и да получим достъп до платформата. Може да се каже, че това е първата крачка и сме на половината от процеса. Това, което ни остава да направим, е да верифицираме акаунта си. Ако не сторим това, няма да имаме достъп до функционалността за изтегляне на средства от сайта. Нещото, което е най-важно от всичко. 

Какво да направим, за да верифицираме сметката си?

На първо място ще имате нужда от личната си карта или друг документ за самоличност. В случай, че ще използвате банковата си карта за депозит и теглене, за верификацията тя също ще бъде нужна. 

Следва да направим копие или снимка на личния си документ. Трябва да бъде от двете страни, да са видими четирите краища на пластиката и всички данни да са видими и четими. Не можем да закриваме нищо. 

Що се отнася до банковата карта, тя отново трябва да бъде заснета от двете страни, но тук можем и трябва да скрием някои части. По-конкретно преди заснемането ще скрием част от номера на картата по средата – без първите и последните четири цифри. За снимката от другата страна ще закрием CVV кода, който е таен код и трябва да е известен само на нас. На сайта има показан образец.

Качването на документите се извършва през платформата, от страница „Документи“ в нашия акаунт. Ако сме се подготвили предварително и сме направили подходящи снимки / копия, процесът няма да отнеме почти никакво време. 

Малко след изпращане на документите, ще получим известие в сайта и на e-mail, че проверката е извършена успешно. Сега акаунтът ни е верифициран и ние получаваме пълен достъп, съответно регистрацията ни е завършена до край. 

Автор

Пулсът на VIBES бие в ритъма на всички млади хора с вкус към музиката, киното, модата, литературата, изкуството, гейминга, технологиите и всичко останало, което е важно и има значение, за да се радвате на един по-вълнуващ живот.

Напишете коментар