Неволна грешка или търсен скандален ефект? От шведския бранд H&M пуснаха реклама, с която предизвикаха сериозен скандал. Те представиха един от детските си артикули с чернокож малък модел, а надписът на дрехата гласеше "Coolest monkey in the jungle" ("Най-готината маймунка в джунглата" - бел.ред.).

Посланието е изключително обидно и веднага предизвика лавина от коментари в социалните мрежи. Много популярни личности също се включиха и изразиха несъгласие с маркетинговите идеи на марката.

The Weeknd, който от няколко сезона работи успешно с H&M, направи изявление в Twitter, с което заяви, че повече няма да работи с шведския бранд.

Изображението вече е свалено от сайта на лейбъла, а говорител поднесе официални извинения. Въпреки това обаче обидата остава.

Автор

Пулсът на VIBES бие в ритъма на всички млади хора с вкус към музиката, киното, модата, литературата, изкуството, гейминга, технологиите и всичко останало, което е важно и има значение, за да се радвате на един по-вълнуващ живот.

Напишете коментар