Хрътки и пудели са новите рекламни лица на козметичния гигант MAC. Тази есен брандът решава да изненада своите почитатели и посвещава колекцията си на най-добрите приятели на човека. Защото трябва да признаем, че където има намесени кучета, идеята е винаги, ама винаги добра.
Творческият директор на марката Джеймс Гейджър получава необичайното си вдъхновение, след като посещава Westminster Dog Show и се влюбва в красотата и грацията на четириногите любимци. Колекцията е създадена на минерална основа и въплъщава в себе си оттенъците на сезона.
Преобладават телесните и кафяви нюанси, бронзовите и сивите тонове. Ефектът "без грим с грим" може да се постигне с пудрата, състояща се от прасковено-бронзови и светлокоралови оттенъци. Минералната ѝ основа пък защитава кожата от вредните влияния на околната среда. Честно казано, нямаме търпение да пробваме продуктите, стига да успеем да се доберем до тях.
В сайта machautedogs.com пък почитателите на MAC могат да качват снимки със своите домашни любимци, а най-добрата от тях ще бъде избрана за обложка на бранда в социалните мрежи. Това е наистина яка идея, която определено ще помогне на бранда да се свърже с феновете си и да се получи едно добро взаимодействие между двете страни. Е, вие ще се пробвате ли да участвате в инициативата?