Като гледаме новото лого на Calvin Klein се сещаме за скандалите, които съпътстват разни лога в българската политика. Честно казано, не ни се мисли колко е струвала на бранда новата им визия, но по-важният въпрос е как изобщо са я одобрили?
От Calvin Klein казват, че това е "завръщане към оригиналния дух на бранда". Разбираме идеята, но по времето на този оригинален дух не е имало фотошоп и възможност за особена креативност в тази сфера. И въпреки че харесваме минимализма, дори и на нас ни се струва прекалено семпло и обикновено - сякаш някой е отворил нов документ на компютъра си, избрал е произволен шрифт и е написал името на марката.
Всъщност разработката на шрифта е дело на британския графичен дизайнер Питър Севил. Той е известен с работата си върху обложките на албумите на Joy Division и New Order - любимите групи на новия творчески директор на Calvin Klein Раф Симънс. А смяната на логото е едно от първите му сериозни решения на новия пост.
Още за Раф Симънс и Calvin Klein:
Мили Боби Браун. Раф Симънс. Stranger Things