Фенове на „Златната ябълка“ ще бъдат нарисувани в стила на анимационния сериал, а част от подкрепилите проекта ще имат дори реплики и сцени с главните герои.
„Опитваме се да направим хората, които ни подкрепят, максимално съпричастни с творческия процес. Освен да рисуваме герои, вдъхновени от нашите фенове, ще
споделяме тайни от кухнята на Студио Змей в месечни видео блогове, достъпни за всеки, който подкрепи кампанията. Искаме да демонстрираме отделните етапи, през които преминава една анимационна продукция – от идеята, през сценарий, скици, визуални разработки, сториборд, анимация, музика, монтаж“, споделя арт директорът и инициатор на проекта Димитър Петров.
Всеки, който подпомогне кампанията за пилотен епизод, може да избере дигитални или физически подаръци, включително плюшената овца Хари, който се оказва важен герой от сериала. Овцете в света на „Златната ябълка“ се раждат с уникални цветове и шарки, а зрителите ще разберат повече за пъстроцветните стада по време на първия му сезон.
Българската национална телевизия поема 20% от разходите за създаването на
пилотния епизод, а Студио Змей набира останалите 80% чрез онлайн кампания в
платформата Indiegogo. Работата по 24-минутния епизод ще продължи около осем месеца и по него ще работят между 45 и 60 души.
Още за "Златната ябълка":
Зад кулисите на "Златната ябълка": за анимацията, фолклора и безкрайното вдъхновение
Българската анимация е жива: излезе трейлърът на "Златната ябълка" (ВИДЕО)
Излизат първите книги по сериала "Златната ябълка"