Дамите са дарени от природата с много силно обоняние и това си личи най-много при избора им на парфюми. Това не се случва само при хората но и при много от животинските видове. Давате ли си сметка, обаче, как се отразява този факт в съвременният живот, например?
Да вземем за пример парфюмерийния бизнес и в частност избора на дамски парфюми, който правят самите дами и го сравним с избора на парфюми, който правят мъжете. Дамите имат възможност да усетят почти всяка нотка и аромат, които формират парфюма. Те имат шанса да усетят българската роза или цветята от далечния изток, които са използвани в направата на едни от най-скъпите парфюми в света. При това положение на дамите им е много по-лесно да разпознаят оригинални парфюми от ментета, което трябва да бъде взето под внимание от силния пол.
В същото време няма да се спираме на мъжете, които дори не правят разлика между парфюм, одеколон, тоалетна вода, дезодорант и ще отидем при тези представители на силния пол, които искат да ухаят добре и се интересуват от парфюми. Те например правят своя избор по много по различен начин от този на дамите. Поради невъзможността да усетят всяка нотка на един марков парфюм, те избират аромата за тях според...опаковката например. Нормално е да си кажете, че това е доста примитивен начин да се избере нещо, чиято стойност се измерва не по визията, а по ароматите. Но какво да се прави, ако опаковката на един парфюм е страхотна и грабваща окото, то мъжът непременно ще си го купи. В същото време много мъже се заблуждават от начина по който мирише един парфюм върху кожата на техен приятел. Това ги подвежда, защото оригинални парфюми не миришат по един и същ начин върху всяка кожа. Ароматът на мъжки парфюми се определя от мазнотата на кожата, върху която се слагат. Не на последно място за мъжете е важно да си закупят маркови парфюми на ниски цени, а и ако е възможно това да се случи през сайтовете, които предлагат парфюми онлайн, работата направо „заспива”. Това се дължи на факта, че мъжете в основата си остават прагматици и за тях е по-важна цената, отколкото каквото и да било друго нещо. Една дама е много по-склонна да даде 300 лева например за маркови парфюми, докато един мъж не би направил подобен разход.
1 коментар
Благодаря, полезна статия!