Коледната благотворителна кампания на Huawei #BePresent достигна до хиляди български потребители и успя да събере 20 000 лв., набрани чрез активността на хората в социалните мрежи. Сумата ще бъде дарена на сдружение „Holiday Heroes” и използвана за подпомагане на семейства с деца на възраст 4-15 години от цялата страна.
Стартиралата в края на ноември 2016 г. #BePresent кампания имаше за цел да привлече вниманието към коледните и новогодишните празници като период от годината, в който да оставим смарт устройствата настрани и който да прекараме с любимите за нас хора. В основата ѝ бе заложенa подкрепа на социално слаби семейства с деца и затова самите интернет потребители допринасяха чрез лично участие за събирането на средствата. Те подкрепиха социалната кампания чрез споделяне на коментари с хаштага #BePresent под специални постове за кампанията във фейсбук страницата на Huawei. За всеки написан коментар Huawei обяви, че ще дарява по 1 лв.
„Чрез #BePresent кампанията получихме позитивна обратна връзка от много потребители, които се включиха с подкрепа не само в нашата фейсбук страница, но и в други социални канали за комуникация. Затова решихме да увеличим сумата и да дарим 20 000 лева в името на нуждаещи се семейства с деца. Благодарим на всички хора, които се включиха и на известните лица, които демонстрираха своята социална ангажираност и подкрепиха нашата благородна кауза“ - сподели Кристина Щерева, маркетинг директор за Huawei България и Македония.
Освен от сдружение „Holiday Heroes”, кампанията бе подкрепена от Орлин Павлов, Михаела Филева, Драго Симеонов, Гери Турийска и Нели Хаджийска, както и от други популярни личности в България.