Всички говорят за червилата на Кайли Дженър, но се оказва, че феновете на Риана все пак са повече. По данни на WWD, козметичният бранд на певицата Fenty Beauty е по-успешен от Kylie Cosmetics и KKW Beauty - личните козметични компании на две от сестрите Кардашиян.

Направено е проучване на онлайн продажбите, според което приходите на Fenty Beauty през септември - първият месец след пускането на бранда - са с пет пъти по-високи от своеобразния лидер в бранша Kylie Cosmetics. Месец по-късно цифрите се увеличават с още 34% в сравнение с предходните показатели.

Ultralight Beams 12.01, 12pm PST kkwbeauty.com

A post shared by KKWBEAUTY (@kkwbeauty) on

Ким Кардашиян пък пусна своя бранд през юни 2017 година и също отчете повече от отлични продажби. Още в първите минути, през които продуктите ѝ се появиха онлайн, банковата ѝ сметка нарасна с 14 милиона долара.

Но да се върнем на Риана. Според специалисти, успехът ѝ се дължи на голямото разнообразие на базата от клиенти. Най-големият процент се пада на афроамериканките и латиноамериканките, последвани от азиатките. Европейците се оказват съвсем малка част от потребителите на Fenty Beauty.

Прочетете още: Ново голо селфи и отново всички говорят за Ким Кардашиян

Автор

Пулсът на VIBES бие в ритъма на всички млади хора с вкус към музиката, киното, модата, литературата, изкуството, гейминга, технологиите и всичко останало, което е важно и има значение, за да се радвате на един по-вълнуващ живот.

Напишете коментар