Тази сутрин от H&M официално потвърдиха, че следващата им колаборация ще бъде с италианския бранд Moschino. Вчера вечерта новината беше загатната по време на партито на Jeremy Scott, което се проведе по време на фестивала Coachella, затова не е изненада, че днес от бранда затвърдиха слуха.
Колаборациите на H&M са едно от най-чаканите модни събития на годината, защото позволяват на потребителите да закупят висок клас модни продукти на по-достъпни цени. Миналата година от шведския бранд си партнираха с Erdem, а по-миналата година сътрудничеството им беше с Kenzo.
След като дългогодишната колаборация на Скот с adidas приключи през 2017 година, почитателите му отново ще имат възможност да се сдобият с негови шедьоври на по-достъпни цени. Сумите, на които ще бъдат предлагани артикулите, са от 25 до 300 паунда.
"Ще има рокля тип парка, цялата в пайети", сподели Скот пред Vogue. "Денимът ще придобие други форми, а якетата ще са кроп или два пъти по-дълги от обикновено. Ще има и спортно облекло с мотиви на вечерна дреха."
Moschino се присъединява към впечатляващия списък от модни брандове, колаборирали се с достъпния street бранд, като началото през 2004 постави Karl Lagerfeld. През годините имахме възможност да се насладим на колаборации с големи имена като Versace, Balmain и Marni.
Колекцията Moschino x H&M ще бъде достъпна онлайн и в избрани магазини от 8 ноември.