Бритни Спиърс се завръща под модните прожектори, превръщайки се в рекламно лице на новата кампания на Kenzo.

36-годишната блондинка позира пред обектива на Питър Линдберг за "La Collection Memento No.2", представяйки вдъхновени от 90-те флорални принтове с логото на бранда.

Прави впечатление обаче лицето на бившата тийн идолка, което изглежда, меко казано, странно. Със сигурност устата на певицата беше в по-малък размер, отделно има още нещо в лицето ѝ, което ни притеснява, но което не сме съвсем сигурни какво точно е.

При всички положения това не е начинът, по който изглеждаше доскоро Бритни Спиърс. И по който изглежда изобщо. Прекаленото обработване на снимките я е превърнало в съвсем друга жена и всъщност смеем да твърдим, че приликата ѝ с Джесика Симпсън на тези снимки е леко плашеща.

Джесика Симпсън/Бритни Спиърс (Instagram)

Положителното в цялата история е, че поне ако съдим от Instagram профила на изпълнителката, тя все още не е прибегнала до помощта на пластичната хирургия. Отрицателното е, че тези твърде обработени снимки за Kenzo все пак остават факт.

Автор

Пулсът на VIBES бие в ритъма на всички млади хора с вкус към музиката, киното, модата, литературата, изкуството, гейминга, технологиите и всичко останало, което е важно и има значение, за да се радвате на един по-вълнуващ живот.

Напишете коментар