Бритни Спиърс се завръща под модните прожектори, превръщайки се в рекламно лице на новата кампания на Kenzo.
36-годишната блондинка позира пред обектива на Питър Линдберг за "La Collection Memento No.2", представяйки вдъхновени от 90-те флорални принтове с логото на бранда.
Прави впечатление обаче лицето на бившата тийн идолка, което изглежда, меко казано, странно. Със сигурност устата на певицата беше в по-малък размер, отделно има още нещо в лицето ѝ, което ни притеснява, но което не сме съвсем сигурни какво точно е.
При всички положения това не е начинът, по който изглеждаше доскоро Бритни Спиърс. И по който изглежда изобщо. Прекаленото обработване на снимките я е превърнало в съвсем друга жена и всъщност смеем да твърдим, че приликата ѝ с Джесика Симпсън на тези снимки е леко плашеща.
Положителното в цялата история е, че поне ако съдим от Instagram профила на изпълнителката, тя все още не е прибегнала до помощта на пластичната хирургия. Отрицателното е, че тези твърде обработени снимки за Kenzo все пак остават факт.